Рад приветствовать Вас в Виртуальном методическом кабинете. Данный интернет-ресурс предназначен для повышения уровня информационной открытости и доступности в деятельности научно-методической работы, а также для оказания всесторонней методической помощи педагогическим работникам НИШ. Здесь вы можете ознакомиться и скачать необходимые Вам нормативно-правовые документы, правила и положения предметных олимпиад и конкурсов учебно-исследовательских и научно-исследовательских проектов учащихся, ознакомиться с доской почета педагогических работников, получить необходимые материалы по аттестации и информацию о курсах повышения квалификации, просмотреть обучающие видео.

Заместитель директора 

Рашит Татимбеков

Тел: +7 7142 390677 внутр.: 4507

e-mail: tatimbekov_r@kst.nis.edu.kz

Панорама успешных практик

Ахмет Байтұрсынұлының еңбектері

Құрметті әріптестер, биылғы жылы Алаш ардагері, қоғам қайраткері, ақын, әдебиеттанушы теоретик ғалым, ғұлама әдіскер Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толуына орай елімізде көптеген іс-шаралар өтілуде,  жаңа мағлұматтар ашылуда.  Ахметті тану және құрметтеу, оның еңбектерін дәріптеу мақсатында мектебіміздің сайтында арнайы бет ашуды жөн көрдік. Сайтта орналасқан оның еңбектерін, атап айтқанда “Оқу құралы”, “Тіл – құрал”, “Қазақша əліппесі”, “Əліп-би”, “Сауат ашқыш” және тағы басқа оқулықтарын зерттеп, оның әдістерін қазіргі педагогикалық тәжірибесіне кіріктіріп пайдалануға болады. Аталмыш құралдар М.О.Əуезов атындағы Əдебиет жəне өнер институты әзірлеген 6 томдық  шығармалар жинағын назарларыңызға ұсынудамыз.

1 том
Скачано: 6, размер: 0

Мемлекет және қоғам қайраткері, түрколог-ғалым, ақын, аудармашы Ахмет Байтұрсынұлының алты томдық шығармалар жинағының І-томына «Қырық мысал» (1909, 1913, 1922), «Маса»(1911, 1922) жинақтары және «Қазақтың бас ақыны» (1913), «Әдебиет танытқыш» (1926) атты іргелі ғылыми зерттеулері еніп отыр. Жинақ бұған дейін жарық көрген басылымдармен салыстырылып, кезінде кеткен мәтін ішіндегі кейбір қателер түпнұсқа бойынша түзетіліп, қалпына келтірілді. А.Байтұрсынұлының шығармашылық мұрасы тәуелсіздік кезеңдегі қазақ ғылымына аса қажет екені айқын. Кітап ЖОО студенттері мен оқытушыларына, ғалым-зерттеушілерге, жалпы әдебиет сүйер оқырман қауымға арналған.

2 том
Скачано: 3, размер: 195.1 KB

Алаш ардагері, қоғам қайраткері, ақын, әдебиеттанушы теоретик ғалым, ғұлама әдіскер Ахмет Байтұрсынұлының шәкірті Телжан Шонанұлымен бірге жазған «Оқу құралы» оқырмандар қолына тұңғыш рет 2004 жылы қазақ әрпіне түсіріліп, ұсынылған еді. Сол кітап түпнұсқамен қайта салыстырылып, толықтырылды. Бұл хрестоматиялық еңбек бастауыш мектеп оқушыларына қазақ тарихы, әдебиеті мен қазақ тілі, жағырапия, шаруа-кәсіп және жаратылыстану, т.б. ғылым салалары бойынша санқырлы мағлұматтар береді.«Оқу құралы» үш бөлімнен тұрады. Бірінші бөлім «Әдебиет, тұрмыс, еңбек», ал «Ғылым» атты екінші бөлім жеткіншектер ұғымына қажетті ғылыми ақпараттармен толықтырылған. «Дүние» деп аталған үшінші бөлім жаратылыстану тылсымдарымен таныстырады.Әдістемелік тәсілі мен тілі ұлттық дүниетанымға сәйкес келетіндіктен оқулық өте қызықты оқылады. Сондықтан «Оқу құралы» мектеп оқушылары мен оқытушыларына, жоғары оқу орындарының ұстаздары мен студент жастарға, жалпы оқырман қауымға арналады.

3 том
Скачано: 4, размер: 195.1 KB

Ахмет Байтұрсынұлы – қазақ балаларының ана тілінде білім алуына арналған алғашқы әліппелер мен қазақ тілі грамматикасын танытатын тұңғыш оқулықтардың авторы, қазақша сауат аштыру мен қазақ тілін пән ретінде оқыту әдістерін баяндайтын іргелі тілтанулық ғылыми құралдардың авторы. Бұл жинаққа «Тіл – құрал» оқулықтар мен методикалық құралдардың қолда бар мәтіндері түпнұсқамен қайта салыстырылып, толық ұсынылып отыр.

4 том
Скачано: 8, размер: 195.2 KB

Ахмет Байтұрсынұлы – қазақ балаларының ана тілінде сауат алуына арналған алғашқы əліппелер мен қазақ тілі грамматикасын танытатын тұңғыш оқулықтардың авторы, қазақ баспасөзінің негізін қалаушы. Жинақтың 4-томына Оқу құралы: қазақша əліппесі (1912), Əліп-би (1926), Сауаташқыш(1926) атты оқулықтары жəне өзекті мəселелерді көтерген түрлі тақырыптағы мақалалары топтастырылып берілді. Жинақ мектеп оқытушыларына, ЖООұстаздары мен тіл мамандарына, жалпы кітапқа ынтызар оқырман қауымға арналған.

5 том
Скачано: 5, размер: 195.2 KB

Ұлт ұстазы, қазақ тілі мен әдебиетінің негізін салушы Ахмет Байтұрсынұлының алты томдық шығармалар жинағының 5-томына «Ер Сайын» (Мәскеу, 1923), «23 жоқтау» (Мәскеу, 1926) атты ауыз әдеби мұрасы, әр жылдары жазған көсемсөздері, сондай-ақ бұрын еленбей келген еңбектері мен табылған туындылары топтастырылды.Жинақ ЖОО оқытушыларына, студенттер мен магистранттарға, докторанттарға, сондай-ақ Алаш мұрасына ынтызар қалың оқырманға арналған.

6 том
Скачано: 1, размер: 195.0 KB

Бұл томға А.Байтұрсынұлының жинақтарға енбеген мақалалары, ресми құжаттары, эпистолярлық мұрасы, сондай-ақ ғұлама туралы замандастары-ның лебізі, Алаш арысының аяулы есімі ақталғаннан кейін жазылған танымдық жəне ғылыми зерттеу мақалалары топтастырылды.Жинақ филология, тарих, этнология, т.б. ғылым салаларына қызығушы ғалымдарға, ЖОО оқытушылары мен тəлімгерлеріне, жалпы қалың оқырманға арналған.

АХМЕТ БАЙТҰРСЫНҰЛЫ. Энциклопедия
Скачано: 0, размер: 195.3 KB

Энциклопедия аса көрнекті ұлт қайраткері, Алаш қозғалысының рухани көсемі, қазақ тіл білімі жəне əдебиеттану ғылымдарының негізін салушы, ақын, көсемсөзші, аудармашы АхметБайтұрсынұлына арналған. Энциклопедияға ғалымның өмірбаян деректері, қайраткерлік қызметі, ғылыми жəне əдеби, публицистикалық мұралары жөніндегі мақалалар енгізілді. Сонымен бірге ол туралы жазылған еңбектер мен олардың авторлары жөніндеде мəліметтер берілді.Тұңғыш рет жарық көріп отырған бұл тұлғалық энциклопедия ұлт тарихындағы аса көрнекті қайраткер-қаламгердің өмірін, қызметін, шығармашылығын білгісі келетін барша оқырман қауымға арналады.

«Педагогикалық тәжірибемдегі Ахмет Байтұрсынұлының идеялары» панорамалық сабақтар

Ахмет Байтұрсынұлының 150 жылдық мерейтойына арналған «Ахмет Байтұрсынұлы: ақын, ғалым, публицист»тақырыбындағы облыстық ғылыми-практикалық конференция төңірегінде ұйымдастырылған «Педагогикалық тәжірибемдегі Ахмет Байтұрсынұлының идеялары» панорамалық сабақтар конкурсына төмендегідей қорытынды жасалды.

Мұғалімнің аты-жөні Мектептің атауы Орын
1 Нұржанова Бағлан Тұрғынбайқызы «Федоров ауданы білім бөлімінің Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ 1
2 Мусапирова  Айнагуль Сагандыковна «Рудный қаласы білім бөлімінің №4 мектеп-лицейі» КММ 1
3 Есенгельдина Мария Кеулмжаевна Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Жітіқара ауданы білім бөлімінің гимназиясы» КММ 2
4 Иманалинова Аян Қонысбаевна Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Жітіқара ауданы білім бөлімінің гимназиясы» КММ 2
5 Нурсеитова Маншук Магсутовна Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай қаласы білім бөлімінің №28 мектеп – гимназиясы» КММ 2
6 Ауелбекова Балгын Кадировна Қостанай облысы, Қостанай ауданы, Садчиков жалпы білім беретін мектебі 3
7 Бектұрғанов Қуаныш Берікболатұлы Қостанай қаласы «Білім-Инновация Лицейі» 3
8 Нурмухамбетова Акмарал Сакеновна Костанай облысы әкімдігі білім басқармасының “Қостанай қаласы ББ №27 жалпы білім беретін мектебі” КММ 3

«Федоров ауданы білім бөлімінің Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ

«Рудный қаласы білім бөлімінің №4 мектеп-лицейі» КММ

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Жітіқара ауданы білім бөлімінің гимназиясы» КММ

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Жітіқара ауданы білім бөлімінің гимназиясы» КММ

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай қаласы білім бөлімінің №28 мектеп – гимназиясы» КММ

Қостанай облысы, Қостанай ауданы, Садчиков жалпы білім беретін мектебі

Қостанай қаласы «Білім-Инновация Лицейі»

Костанай облысы әкімдігі білім басқармасының “Қостанай қаласы ББ №27 жалпы білім беретін мектебі” КММ

Ахмет Байтұрсынұлының 150 жылдық мерейтойына арналған «Ахмет Байтұрсынұлы: ақын, ғалым, публицист»тақырыбындағы облыстық ғылыми-практикалық конференция төңірегінде ұйымдастырылған «Педагогикалық тәжірибемдегі Ахмет Байтұрсынұлының идеялары» панорамалық сабақтар конкурсына төмендегідей қорытынды жасалды.

Мұғалімнің аты-жөні Мектептің атауы Орын
1 Аукенов Тельман Махсатұлы,

Манат Сымбат Манатқызы,

Әбубәкір Айерке Сәбитқызы,

Тәжібай Нарымбет Махамбетқұлұлы

Қарағанды қаласы химия-биологиялық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі 1
2 Берікхан Қайыржан Әсетұлы Семей қаласының физика-математикалық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі 1
3 Каримулдина Миизгуль Космановна Қостанай қаласының физика-математикалық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі 1
4 Тілеген Нұрсұлтан Петропавл қаласындағы химия-биологиялық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі 1
5 Сизова Ольга Алексеевна Қостанай қаласының физика-математикалық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі 1
6 Шынтасова Гульзат Бурабаевна Қызылорда қаласындағы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі 1
7 Абдрахманова Майя Жетписбаевна Қостанай қаласының физика-математикалық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі 2
8 Абдрахманова Самал Тукеновна,

Куаныш Нурбак Ардакович

Қарағанды қаласының химия-биологиялық бағытындағы  Назарбаев Зияткерлік мектебі 2
9 Баяндиева Дидар Муханмадияровна Түркістан қаласындағы химия-биологиялық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі 2
10 Бекбаева Азиза Ерланқызы Өскемен қаласының химия-биологиялық бағытындағы  Назарбаев Зияткерлік мектебі 2
11 Қадыров Қамбар Қанатұлы,

Бимагамбетова Айгерім Ғұсманқызы

Ақтау қаласының химия-биологиялық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

 

2
12 Алдиярова Айгерим Сергазыевна Қостанай қаласының физика-математикалық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі 3
13 Кайданова Айгерым Хусаиновна Петропавл қаласының химия-биологиялық бағытындағы  Назарбаев Зияткерлік мектебі 3
14 Манабаева Айгуль Багдаулетовна Семей қаласының физика-математикалық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі 3
15 Лосева Надежда Сергеевна Қостанай қаласының физика-математикалық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі 3
16 Кемешев Данияр Турдуевич Семей қаласының физика-математикалық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі 3

Қарағанды қаласы химия-биологиялық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Семей қаласының физика-математикалық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Қостанай қаласының физика-математикалық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Петропавл қаласындағы химия-биологиялық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Қостанай қаласының физика-математикалық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Қызылорда қаласындағы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Қостанай қаласының физика-математикалық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Қарағанды қаласының химия-биологиялық бағытындағы  Назарбаев Зияткерлік мектебі

Түркістан қаласындағы химия-биологиялық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Өскемен қаласының химия-биологиялық бағытындағы  Назарбаев Зияткерлік мектебі

Ақтау қаласының химия-биологиялық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Қостанай қаласының физика-математикалық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Петропавл қаласының химия-биологиялық бағытындағы  Назарбаев Зияткерлік мектебі

Семей қаласының физика-математикалық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Қостанай қаласының физика-математикалық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Семей қаласының физика-математикалық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

10 жылдық белестері

Время перемен: 10 лет АОО “Назарбаев Интеллектуальные школы”. Выступление Председателя Правления АОО Куляш Шамшидиновой в Кембриджском университете

«10 жылдык белестер» – документальный фильм, посвященный 10-летию автономной организации образования «Назарбаев Интеллектуальные школы».

Форум «Ұлы дала мұрагерлері», посвященный 10-летию автономной организации образования «Назарбаев Интеллектуальные школы».

Юбилейный концерт «Ұлы дала мұрагерлері», посвященный 10-летию автономной организации образования «Назарбаев Интеллектуальные школы»

«Скажи, что ты читаешь, и я скажу, кто ты» — это верно. Но я лучше узнаю тебя, если ты скажешь, что ты перечитываешь.
Франсуа Мориак

Кен Робинсон, Лу Ароника “Школа будущего. Как вырастить талантливого ребенка”

В этой книге излагаются не только теоретические вопросы воспитания и обучения. Предложенные в ней практические шаги позволят вам стать лучшими учителями и родителями и помочь детям найти свое призвание. Автор рассказывает о том, как улучшить жизнь в целом, а не только систему образования.

Чарльз Фейдл, Майя Бялик и Берни Триллинг “Четырехмерное образование”

«Эта книга обязательна к прочтению всем, кто имеет отношение к образованию и реформе образованию. Фейдл и его коллеги разработали уникальный язык и карту модели, чтобы помочь различным заинтересованным сторонам найти в своём многообразии точки соприкосновения, а также набор инструментов, помогающих в разработке и сравнении инновационных систем», – Джим Спохрер, директор университетских программ IBM

Четырехмерное образование
Скачано: 37, размер: 0

По Бронсон. Эшли Мерримен “Мифы Воспитания. Наука против интуиции”

Эта книга представляет совершенно новый, здравый подход к проблемам воспитания и обучения детей. Анализируя фундаментальные научные исследования последних лет, авторы доказывают, что многие устоявшиеся представления о воспитании приносят больше вреда, чем пользы.
Эта книга удивит практически каждого родителя и поможет избавиться от многих существующих предрассудков о детях и их развитии.

Мифы воспитания
Скачано: 29, размер: 0

Анатолий Гин “Приемы педагогической техники”

А.Гин предлагает оригинальные способы работы с детьми, а так же :инновации в образовании, открытые задачи, ТРИЗ – педагогику, приёмы упражнений с классом, поддерживание дисциплины и внимания, различные дидактические приёмы.

Джули Дирксен  “Искусство обучать: как сделать любое обучение нескучным и эффективным”
Многим из нас знакома ситуация, когда учебные курсы, программы или лекции оказывались неплодотворны, а потраченное время и деньги просто выброшены на ветер.
Эта книга поможет по-новому взглянуть на процесс обучения. В ней в доступной форме, наглядно и структурировано изложены базовые принципы педагогики и основы когнитивной психологии, узнав которые вы сможете выстроить обучение так, что оно станет максимально полезным и увлекательным для всех без исключения.
Книга будет интересна не только учителям, лекторам и HR, но и всем, кто сталкивается в повседневной жизни с презентациями, отчетами и любыми другими формами донесения информации.
Дуг Лемов “Мастерство учителя. Проверенные методики выдающихся преподавателей”
Если вы учитель, желающий улучшить успеваемость учеников, прочитайте эту книгу. Если же вы руководитель, преследующий ту же цель, закупите эту книгу для своей школы! Она поможет каждому преподавателю повысить педагогическое мастерство, потому что описанные в ней методы, применяемые самыми успешными учителями, способен освоить каждый, а опробовать их можно сразу после прочтения. Вопросы в конце каждой главы помогут вдумчиво проанализировать материал и перспективы его использования на практике.
 Гэри Чепмен, Росс Кэмпбелл “Пять путей к сердцу ребенка”
Книга «Пять путей к сердцу ребенка», 
ставшая бестселлером, написана 
двумя заслуженными в своем деле людьми.  
Эта книга поможет родителям освоить «языки» любви в отношении своего ребенка, понять какой язык использует сам ребенок; что делать со своим гневом и гневом ребенка; как«любить» в полной и неполно…
Пять путей к сердцу ребенка
Скачано: 34, размер: 0
Дэвид Стиллман, Иона Стиллман “Поколение Z на работе. Как его понять и
найти с ним общий язык”
Проблемы поколений Дэвид Стиллман исследует почти 20 лет, а в этой книге, написанной им вместе с сыном, типичным представителем поколения Z, рассматриваются отличительные черты этих молодых людей. Анализ результатов исследований автора поможет вам понять, чего ждут представители поколения Z от своей карьеры. Книга будет полезна всем, кто руководит представителями поколения Z и нанимает их на работу: HR-специалистам, менеджерам, собственникам бизнеса.

Бикбулатов Р.Р.
Готовность преподавателей к управлению развитием интеллек-туально одаренных обучающихся: монография
В монографии раскрывается проблема формирования готовности препо-давателей к управлению развитием интеллектуально одаренных обучающихся. Создана структурно-функциональная модель для формирования данной го-товности и рассмотрены необходимые педагогические условия для эффектив-ного функционирования данной модели. Для подготовки преподавателей пред-ложены обогащенная креативно-исследовательская среда и разработанный мо-дульный курс «Психолого-педагогические основы подготовки преподавателей к управлению развитием интеллектуально одаренных обучающихся».